Svjetski rekord



Do svjetskog rekorda preko zastava, pa čak i na intimnim dijelovima tijela!

GUINNESS RISHI je 67-godišnjak koji je odlučio svoje ime upisati u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda i to preko svjetskih zastava. Naime, Rishi cijelo tijelo, čak i intimne dijelove, planira prekriti tetovažama zastava svih svjetskih nacija, njih 220. Do sada ih je istetovirao šest: Velike Britanije, Kanade, Sjedinjenih Američkih Država, Indije, Cipra i Indijske kongresne stranke, ali na tome neće stati.

"Moja žena misli da sam luđak"

"Ispunit ću cijelo tijelo, naravno i intimne dijelove, ali još nisam siguran čije će zastave krasiti ta područja", rekao je Guinness za britanski The Sun. "U prvoj fazi vjerujem da ću uspjeti smjestiti 60 tetovaža na svoju glavu pa ću onda krenuti s tijelom", dodao je.

Guinness, koji je i ime promijenio u čast slavnoj knjizi rekorda, od svoje namjere ne odustaje iako njegovu suprugu to jako ljuti. "Moja žena misli da sam ja luđak i neugodno joj je zbog svega ovoga. Rekla mi je kako se neće u u javnosti pojaviti sa mnom ako ustrajem u ovom naumu", ispričao je Rishi.


Comments :

0 comments to “Svjetski rekord”