Pet NLO-a iznad Britanije



Jason Goldthrope nije mogao vjerovati svojim očima kada je vidio čak pet svjetla za koje tvrdi da su NLO, na nebu. Svjetla su, kaže, bila na prevelikoj velikoj visini da bi bile zemaljske letjelice.

"Predmeti su bili sjajni, a izgledali samo upravo onako kako sam zamišljao da bi mogao izgledati NLO. Bilo je vrijeme za čaj, nebo je bilo čisto, a svjetla su se kretala nebom čitav sat, kao da su nas posmatrali", rekao je Jason iz Lancsa. Neobične je predmete primijetio mnogo puta, ali ih je ovog puta odlučio i snimiti, piše The Sun.

"Ovakve letjelice na nebu viđam već posljednje četiri godine. Uvijek se pojavljuju u vrijeme kada pijemo čaj i to samo na jedan dan, početkom ili krajem mjeseca. I moji su ih prijatelji viđali, a ja sam pomislio kako je vrijeme da svijet zna da tamo nešto postoji. Čini mi se da nas posmatraju i proučavaju. Zapravo je sve to pomalo jezovito", zaključio je Jason.


Comments :

1
Anonymous said...
on 

nlo al u mom rcuku!!!