Second Life ili brak



U toku je razvod britanskog para poslije otkrića njegove žene da je on vara preko Second Life online kompijuterske igre. Amy Taylor, 28, tvrdi da je zatekla muža David Pollard, 40, kako se sexa sa drugom ženom u popularnoj igrici.Taylor nije mogla prihvatiti činjenicu da se on sexa sa virtualnom prostitutkom.'Pogledala sam na njegov monitor i vidjela sam da se on sexa sa ženskom osobom. To je što se mene tiče varanje.'Taylor je tada unajmila privatnog detektiva da ga prati u stvarnom svijetu.'U stvarnom životu nije bio takav.'Pollard je priznao da je imao aferu u virtualnom svijetu.'Mi uopće nismo imali cyber sex ni ništa slično mi smo samo pričali.'Izjavio je za Western Morning News.Taylor je upravo započela vezu sa čovijekom kojeg je upoznala u još jednoj on-line igrici World of Warcraft.

Comments :

0 comments to “Second Life ili brak”