Erotsko pivo



Nova, zasad još malo poznata erotska piva, bolja je od Viagre, sa trenutnim djelovanjem, barem ako je za vjerovati njemačkom pivaru Juergenu Hopfu koji ga je "smućkao".

Hopf je otkrio da je do otkrića došao slučajno, nakon što su se pokvarili strojevi u njegovoj automatizovanoj pivovari u Schoenbrunnu u Bavarskoj. Tajna je škakljiva, ali je otkrio: "Zvali su me usred noći u pivovaru da vidim šta se dogodilo. S obzirom da živim odmah preko puta, a na cesti nije bilo ni žive duše, cestu sam prešao obučen samo u kožnu pregaču, papuče i alpski šešir", rekao je Hopf.

"Pogon se nije mogao restartati, pa sam uzeo veliki štap i krenuo miješati pivu u bačvi. Odjednom sam počeo čudno osjećati, te sam shvatio da će to piva biti drukčija od svake koju sam ikad napravio", nastavio je.

Kako kaže, kada je nova piva otišla u prodaju, svako ko ga je probao rekao je da je djelovanje trenutno. "Svi su mi rekli da cijelu sedmicu nisu gledali TV. Umjesto toga, trčali su u spavaću sobu jer nisu htjeli gubiti vrijeme", kaže Hopf.

Hopf ovu specijalnu pivu planira i izvoziti po cijeloj Evropi, a bit će je lako prepoznati po etiketi na kojoj je djevojka u toplesu.

"Već imamo nekoliko klijenata po Velikoj Britaniji, a jednom kad ljudi shvate koliko je naša piva doista moćna, očekujem nezamislivo širenje posla", uvjeren je Hopf.





Comments :

0 comments to “Erotsko pivo”